De állerbeste stuurlui

donderdag 26 maart 2009 09:46

Ik was het u al bijna vergeten te vertellen, maar het is begonnen! Dit is tenslotte een dagboek gericht op de verkiezingen van volgend jaar en ik heb u beloofd u op de hoogte te houden van eventuele ontwikkelingen daarin. Nu, die zijn er. Vorige week ontving ik de eerste officiële aanzet tot de verkiezingen. Alle leden van de ChristenUnie in Stadskanaal kregen een formulier waarop zij zich kunnen aanmelden en mensen kunnen voordragen voor op de volgende kieslijst. Er is een commissie samengesteld door het bestuur die alle voorgedragen personen (die met de voordracht instemmen) gaan interviewen en naar aanleiding daarvan een kieslijst zal samenstellen voor de gemeenteraadsverkiezingen over nog maar 342 dagen!

Nu is de ChristenUnie uiteraard altijd op zoek naar nieuw politiek talent. Dus mocht u nog iemand weten waarvan u denkt dat die een aanvulling zou zijn voor de Stadskanaalster Christelijk-sociale politiek, dan kunt u die natuurlijk altijd voordragen (mits die persoon daarmee instemt én ChristenUnie-lid is of het zou willen worden (Doen!)). Mocht u zelf geïnteresseerd zijn in een plek in de gemeenteraad of steunfractie dan kunt u ook een brief* of email** sturen (voor 20 april a.s.) naar de commissie. Voor alle kandidaatleden en aspirant politici zijn er voldoende cursussen en opleidingen aanwezig om uzelf de materie en het metier eigen te maken. De allerbeste stuurlui stappen aan boord!

Tot in de fractie?!

* Selectiecommissie ChristenUnie Stadskanaal, p.a. J. Klein, Postkade 13, 9503 AG Stadskanaal.
** Om misbruik en spam te voorkomen publiceer ik hier het emailadres niet, maar als u bij één van de op deze site vermelde (contact)personen aanschrijft is die ongetwijfeld bereid u dit emailadres te geven.

ChristenUnie: Sterke kandidaten op elk bestuursniveau