Oeps

zaterdag 23 mei 2009 23:33

Soms heb je van die dagen dat je helemaal vergeet wat voor dag het is. Vandaag was het er één van. De hele dag heb ik zo een ontzettend vrij gevoel gehad dat ik er geen moment bij nagedacht heb dat ik nog een stukje moest schrijven. Het is inmiddels na elven en gelukkig dat ik nog de computer even uit moest zetten en bedacht dat ik helemaal geen stukje had geschreven tot nu toe.

Ik denk dat het ook wel een beetje aan het weer lag. We zijn dit jaar gezegend met een geweldige lente.Vanochtend al opgestaan met een mooi zonnetje. Vervolgens heerlijk de hele ochtend muziek gemaakt met een stel goede vrienden omdat we morgenavond in Siddeburen onze medewerking mogen verlenen in een dienst. Dat is altijd heel gezellig en ontspannen. Vanmiddag hebben José en ik eens bekeken of het centrum van Winschoten kan tippen aan dat van Stadskanaal – op enkele gebieden misschien wel. Het trekt in ieder geval meer van onze Oosterburen, of de Winschoters zijn massaal Duits gaan spreken. Ook konden we niet vinden wat we zochten waardoor we aan het eind van de middag ook nog het centrum van Stadskanaal in gingen, waar we wel slaagden. Tenslotte hebben we vanavond onze ontspannen dag verder voortgezet binnen, met als uitzonderlijk hoogtepunt een nieuw persoonlijk record op een Wii-spelletje.

Eigenlijk wel bijzonder dat ik zo’n vrij gevoel had. Er wacht ons nog een zware en lange vergadering maandag waarvoor ik mijn bijdragen nog af moet ronden. Ook is er genoeg ander werk te doen.

Gisteren echter hebben we onze reactie in eerste termijn van de voorjaarsnota al opgestuurd naar het gemeentehuis en de andere fracties en hebben wij die van de andere fracties ontvangen. Maandag zal wel niet weer zo’n rustige dag worden. Maar eerst morgen maar weer genieten van de zondagsrust in zoverre die nog bestaat in ons land.

Wederom twee tips. In dit geval voor de zaterdag en de zondag.

ChristenUnie: geniet van Gods schepping
Een dag rust is goed voor iedereen