Communicatie

vrijdag 03 juli 2009 23:09

Nog 243 dagen / 8 maanden

We leven in een tijd waarin op allerlei mogelijke manieren communicatie plaats vindt. Voor een politicus is het ook zeer interessant om op de hoogte te blijven van de manieren waarop de achterban het best bereikt kan worden. Internet en de weblogs zijn de afgelopen jaren redelijk snel ingeburgerd geraakt, zeker als je bedenkt dat het fenomeen weblog een jaar of vijf geleden nog nauwelijks bestond. Email, profielensites, persoonlijk, professionele en mobiele websites, en sinds kort is er de nieuwe manier: Twitter. Ik had altijd het gevoel dat ik redelijk bij was wat betreft de laatste trends op communicatiegebied – alhoewel ik nog altijd vasthoud aan de telefoon die belt en niet veel meer dan dat – maar van Twitter heb ik nog even geen kaas gegeten. Misschien toch iets om uit te gaan zoeken voor de komende verkiezingen naderen.

Gelukkig wordt er door de ChristenUnie ook op de traditionele wijze gecommuniceerd: in een persoonlijk gesprek, via brieven, via kranten, via tv. De ChristenUnie publiceert ook de nodige dingen voor haar leden. De kiesvereniging in Stadskanaal laat elk kwartaal het ‘Stemlokaal’ verschijnen, met het laatste nieuws van de fractie en vereniging. De ChristenUnie laat landelijk een keer of 6 per jaar een partijmagazine uitgaan met bijvoorbeeld interessante interviews met onze kamerleden en bewindslieden en medewerkers. Beide drukwerken zijn gratis voor leden. Dus mocht u nog twijfelen over een eventueel lidmaatschap: U steunt er niet alleen het Christelijk geluid in de politiek mee, en alle zaken die de ChristenUnie op basis daarvan weet te realiseren, u ontvangt ook deze leuke magazines.

ChristenUnie: Deelt met haar leden