Prof. Dr.

maandag 08 februari 2010 18:14

De ChristenUnie is toch gezegend met een stel slimme en interessante mensen. Dan heb ik het niet alleen over ons kader, maar bijvoorbeeld over de bewindslieden en nog heel veel mensen in de beide Kamers. Zo is daar bijvoorbeeld Roel Kuiper, die zich mag verheugen in de titels in de titel van dit stuk. Hij was directeur van het wetenschappelijk instituut van de ChristenUnie en tegenwoordig is hij Eerste Kamerlid. Voor een volledig c.v. zie deze link.

Waarom nu zoveel aandacht voor deze man? Omdat deze begenadigd en enthousiasmerende spreker naar ons toekomt! En wel op 19 februari aanstaande. Hij zal op onze verkiezingsavond inzichten geven over het heden, verleden en de toekomst van de Christelijke politiek, en in het bijzonder die van de ChristenUnie. Voor het geval u niet zo geïnteresseerd bent in hoorcolleges, kan ik u verzekeren dat u juist ook moet komen, omdat we als bezoekers tevens met Kuiper en elkaar in gesprek zullen gaan. Mocht u daar ook niet van houden, dan mag u ook rustig kijken en luisteren, bijvoorbeeld naar verschillende filmpjes, livemuziek van Gospelkoor Zemira en de nodige inzichten van onze lokale lijsttrekker. En als zelfs dat u niet over de streep trekt bent u van harte uitgenodigd om de hapjes en drankjes met ons mee te nuttigen.

Samenvattend kan ik zeggen.dat u dus gewoon zou moeten komen: 19 februari, 19.45, Zaal “de Regenboog” aan de Molenstraat 55 in Mussel. Tot dan!

ChristenUnie: Veelkleurig

vorige logs > 2010