ChristenUnie Stadskanaal start Waardevolle campagne

zondag 11 februari 2018 11:08

Met als thema ‘Waardevol’ gaat de ChristenUnie in Stadskanaal de slotfase van de campagne aftrappen op donderdag 22 februari in het gebouw Pro Rege aan de Musselweg in Mussel. Vanaf die datum is het nog iets minder dan een maand tot de verkiezingen op woensdag 21 maart. Deze avond wordt opgeluisterd door het Gospelkoor Rejoice en ds. Aad van Zuijlekom verzorgt de overdenking. Lijsttrekker Bert van Beek gaat in op de speerpunten voor de ChristenUnie en zal uitleg geven over het Waardevolle aan deze campagne. Ook zullen de campagnevlogs van wethouder Johan Hamster aan bod komen.

Campagneleider Okko Dijkstra: “De fractie en kandidaten van de ChristenUnie Stadskanaal zijn in feite al langer bezig met het ten luister leggen van hun oor in de gemeente Stadskanaal. De campagne loopt dus al even, maar wordt in de laatste maand intensiever. Dan komt het er echt op aan en daar willen we met dit evenement bij stil staan.”
Verder zal er op deze avond nog een verrassende presentatie plaatsvinden. Al met al genoeg ingrediënten voor de leden en geïnteresseerden om aan de Musselweg 66 langs te komen op 22 februari, waar de deuren een half uur voor 20.00 uur al opengaan.
Dijkstra: “Op de website www.waardevolstadskanaal.nl staat overigens ook veel informatie over de aanstaande verkiezingen in onze gemeente.”